Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/geoforma/domains/geoformat.pl/public_html/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 5812
Mapa do celów sądowych zasiedzenie działki - geoformat.pl

Mapa do celów sądowych - zasiedzenie działki      Dokumentacja do celów prawnych - zasiedzenie działki

MAPA DO CELÓW SĄDOWYCH DOKUMENTACJA DO CELÓW PRAWNYCH

Mapa do celów sądowych (zasiedzenie działki, mapa z projektem podziału …)

Mapa do celów sądowych (mapa  z projektem podziału do celów sądowych, zasiedzenie nieruchomości – zasiedzenie działki) oraz dokumentacja do celów prawnych wykonywane są na potrzeby postępowań przed sądami cywilnymi, jako załączniki do orzeczeń sądowych. Mapy oraz dokumentację do celów prawnych wykonuje się między innymi w takich przypadkach jak:

Wyżej wymienione mapy oraz dokumentację wykonuje geodeta uprawniony, a wyniki jego pracy w postaci operatu technicznego są przekazywane do ODGiK i podlegają włączeniu do PZGiK. ETAPY PRAC PRZY SPORZĄDZANIU DOKUMENTACJI DO CELÓW PRAWNYCH:

  • Zgłoszenie pracy geodezyjnej w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (ODGiK).
  • Potwierdzenie przyjęcia i opracowanie zgłoszenia przez ośrodek.
  • Analiza i opracowanie materiałów pozyskanych z ośrodka dokumentacji.
  • Pomiar terenowy i opracowanie jego wyników.
  • Wysłanie zawiadomień informujących o trybie i terminie protokołu (ustalenia przebiegu granic, wznowienia lub wyznaczenia punktów granicznych).
  • Przeprowadzenie w terenie w obecności stron czynności ustalenia przebiegu granic, wznowienia lub wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości i spisanie odpowiednego protokołu.
  • Opracowanie wymaganej dokumentacji i skompletowanie operatu technicznego. w celu przekazania do ODGiK.
  • Złożenie operatu technicznego do ODGiK.
  • Kontrola operatu w ODGiK a następnie przyjęcie dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK).
  • Wydanie dokumentacji przez ODGIK wykonawcy opracowania.
  • Przekazanie dokumentacji klientowi.

Otrzymaną dokumentację klient składa wraz z odpowiednim wnioskiem do właściwego sadu. Po otrzymaniu postanowienia należy:

  • złożyć wniosek o wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów i budynków oraz zamówienie wypisów i wyrysów.
  • złożyć dokumenty do sądu w celu założenia ksiąg wieczystych lub wprowadzenia w nich zmian.

Oferta Geoformat

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.